PYTANIA
Skoro firma jest w Czechach to pewnie długo będę czekać?
Nie, nie należy obawiać się długiego czasu oczekiwania. Zazwyczaj na paczkę czeka się 2-3 dni.
Każde nasze zamówienie jest przekazywane do realizacji, zazwyczaj następnego dnia po złożeniu. W przypadku wpłaty na konto, ważna jest data zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.
Każde nasze zamówienie jest przekazywane do realizacji, zazwyczaj następnego dnia po złożeniu. W przypadku wpłaty na konto, ważna jest data zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.
Czy zakupy u Państwa są bezpieczne?
Oczywiście, ponieważ umożliwiamy odstąpienie od umowy na podstawie polskiego prawa oraz posiadamy profesjonalną, polską obsługę Klienta. Zakupy w naszym sklepie są w 100% bezpieczne, o czym przekonało się wielu Klientów.
Podobała mi się jedna z tkanin, ale nie widzę jej na stronie. Czy jest jeszcze dostępna?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt na info@terrymoda.pl lub telefonicznie. Niektóre z tkanin zamawiamy specjalnie dla naszych Klientów od naszych dostawców, jeśli są dostępne w kolekcji.
Istnieje możliwość odbioru osobistego?
Po uzgodnieniu istnieje taka możliwość, zapraszamy do kontaktu telefonicznego w tym celu.
Tniecie tkaniny na mniejsze części?
Tak, tkaniny możemy uciąć na pożądaną przez Państwa długość. Przy czym minimalna długość to 2m i nie ma możliwości zwrotu danego towaru.
Może się kolor produktu na monitorze różnić od rzeczywistego?
Fotografie naszych tkanin są jak najbardziej podobne tym rzeczywistym, dlatego, że dbamy o ich jakość. Jednak wszystko zależy od rozdzielczości monitora Państwa komputera.
Chcę zamówić produkt, w jaki sposób mogę za niego zapłacić?
Nasi klienci mają dwie możliwości zapłaty:
- Można przelać pieniądze na konto nr 15 1240 1965 1111 0010 7245 2089 po potwierdzeniu przez nas zamówienia.
- Można zapłacić za pomocą płatności on-line, których operatorem jest firma GoPay.
Chciał/a bym złożyć reklamację, jak mam postępować?
Jeśli nie są Państwo zadowoleni z zamówionego produktu, istnieje możliwość jego zwrotu. W tym celu należy wysłać zwracany produkt na nasz adres korespondencyjny. Przy zwrocie produktu mogą Państwo wybrać czy chcą produkt wymienić na inny w tej samej cenie, czy chcą zwrotu pieniędzy za produkt. Pieniądze możemy wysłać Państwu na konto bankowe.
W celu ułatwienia procedury zwrotu bardzo prosimy do paczki dołączyć pismo zawierające:
- numer tkaniny i metraż
- numer konta
Adres do zwrotu:
ul. Nad potokiem 62
57-350 Kudowa Zdrój
Mogę poprosić Państwa o wysłanie próbki interesującej mnie tkaniny?
Przy każdym z produktów posiadają Państwo opcję "Zamów próbkę" - wystarczy wybrać interesujące Państwa tkaniny. Pierwsze 5 próbek jest bezpłatne, natomiast następne to koszt 2 zł/szt.
Muszę być zarejestrowany/ana, aby zamówić produkt?
Nie, kupować u nas mogą także niezarejestrowani klienci. Jednak klient bez rejestracji traci szansę na zbieranie punktów w programie lojalnościowym i ewentualną zniżkę.
Chętnie bym przyjechał/a obejrzeć tkaniny w magazynie, jest to możliwe?
Tak, po uzgodnieniu telefonicznym istnieje możliwość odwiedzenia głównego składu, obejrzenia produktu i jego zakupu.
Jaka jest najmniejsza ilość tkaniny, którą mogę kupić?
Najmniejsza ilość tkaniny, którą mogą Państwo kupić to 50cm. Od minimalnej ilości można zakupione tkaniny zwiększać o 10cm.
Złożyłem/łam zamówienie, gdzie skontroluje jego stan?
O stanie Państwa zamówienia informujemy za pośrednictwem e-mailu.
Mogę otrzymywać informacje e-mailem o nowościach, bez konieczności rejestrowania się?
Na stronach sklepu internetowego mogą Państwo wyrazić zgodę na doręczanie newsletterów, w którym zawarte są informacje o nowościach i najnowyszh trendach modowych. Rejestracja nie jest wymagana.
Mogę się z Państwem skontaktować, w celu uzyskania szczegółowych informacji o produkcie?
Na Państwa pytania związane z produktem chętnie odpowiemy poprzez nasz e-mail info@terrymoda.pl lub telefonicznie pod numerem +48 697797806 w godzinach 8-17.
Mogę u Państwa kupić kupon podarunkowy i gdzie go wykorzystam?
W naszym sklepie mogą Państwo kupić kupon podarunkowy o wartości 50 zł, 100 zł i 150 zł. Mogą je Państwo wykorzystać w ciągu roku.
Złożyłem/łam zamówienie, jak długo będzie ono realizowane i kiedy doręczone?
Zamówienie realizujemy najpóźniej do drugiego dnia od jego zamówienia. O jego stanie informujemy za pośrednictwem e-mailu. Przewoźnik dostarcza produkt do 2-3 dni roboczych.
Jakie są koszty dostawy?
Inpost paczkomaty:
14 zł przedpłata na konto/GoPay
GLS:
20 zł przedpłata na konto/GoPay
Zamówienia powyżej 300 zł wysyłane są bezpłatnie. Wyjątkiem są duże zamówienia, wówczas cena przesyłki jest ustalana indywidualnie i darmowa dostawa powyżej 300 zł nie dotyczy takich zamówień.