PYTANIA

Skoro firma jest w Czechach to pewnie długo będę czekać?

Nie, nie należy obawiać się długiego czasu oczekiwania.
Każde nasze zamówienie jest natychmiastowo przekazywane do realizacji. Następnie otrzymają Państwo potwierdzenie realizacji zamówienia. Wysyłka za pobraniem lub przez GoPay jest wysyłana najszybciej, a w przypadku wyboru przedpłaty na konto, po zaksięgowaniu wpłaty.

Czy zakupy u Państwa są bezpieczne?

Oczywiście, ponieważ umożliwiamy odstąpienie od umowy na podstawie polskiego prawa oraz posiadamy profesjonalną, polską obsługę Klienta. Zakupy w naszym sklepie są w 100% bezpieczne, o czym przekonało się wielu Klientów.

Podobała mi się jedna z tkanin, ale nie widzę jej na stronie. Czy jest jeszcze dostępna?

W takiej sytuacji prosimy o kontakt na info@terrymoda.pl lub telefonicznie. Niektóre z tkanin zamawiamy specjalnie dla naszych Klientów od naszych dostawców, jeśli są dostępne w kolekcji.

Istnieje możliwość odbioru osobistego?

Po uzgodnieniu istnieje taka możliwość, zapraszamy do kontaktu telefonicznego w tym celu.

Tniecie tkaniny na mniejsze części?

Tak, tkaniny możemy uciąć na pożądaną przez Państwa długość. Przy czym minimalna długość to 2m.

Czy jako zarejestrowany klient mam możliwość uczestnictwa w programie lojalnościowym? W jaki sposób jest potwierdzane zamówienie?

Na e-shopie każdy zarejestrowany klient zbiera tzw. wirtualne pieczątki. Za każdy zakup w kwocie ponad 50 zł otrzymają Państwo jedną taką pieczątkę . Po uzbieraniu 20 pieczątek będzie Państwu przy zakupie odliczona zniżka 5%.

Może się kolor produktu na monitorze różnić od rzeczywistego?

Fotografie naszych tkanin są jak najbardziej podobne tym rzeczywistym, dlatego, że dbamy o ich jakość. Jednak wszystko zależy od rozdzielczości monitora Państwa komputera.

Chcę zamówić produkt, w jaki sposób mogę za niego zapłacić?

Nasi klienci mają dwie możliwości zapłaty:
  • Można przelać pieniądze na konto nr 15 1240 1965 1111 0010 7245 2089 po potwierdzeniu przez nas zamówienia. W dniu otrzymania płatności wyślemy produkt.
  • Można zapłacić za pomocą płatności on-line, których operatorem jest firma GoPay.

Chciał/a bym złożyć reklamację, jak mam postępować?

Jeśli nie są Państwo zadowoleni z zamówionego produktu, istnieje możliwość jego zwrotu. W tym celu należy wysłać zwracany produkt na nasz adres korespondencyjny. Przy zwrocie produktu mogą Państwo wybrać czy chcą produkt wymienić na inny w tej samej cenie, czy chcą zwrotu pieniędzy za produkt. Pieniądze możemy wysłać Państwu na konto bankowe.
W celu ułatwienia procedury zwrotu bardzo prosimy do paczki dołączyć pismo zawierające:
- numer tkaniny i metraż
- numer konta
 
Adres do zwrotu:
ul. Nad potokiem 62
57-350 Kudowa Zdrój

Mogę poprosić Państwa o wysłanie próbki interesującej mnie tkaniny?

Każdego miesiąca możemy wysłać Państwu maksymalnie 5 bezpłatnych próbek, w przypadku większej ilości pobierana jest opłata w wysokości 2 zł/szt.  Proszę napisać nam na info@terrymoda.pl numery próbek którymi są Państwo zainteresowan oraz adres do wysyłki.
Próbniki wysyłamy listem zwykłym przez Pocztę Polską.

Muszę być zarejestrowany/ana, aby zamówić produkt?

Nie, kupować u nas mogą także niezarejestrowani klienci. Jednak klient bez rejestracji traci szansę na zbieranie punktów w programie lojalnościowym i ewentualną zniżkę.

Chętnie bym przyjechał/a obejrzeć tkaniny w magazynie, jest to możliwe?

Tak, po uzgodnieniu telefonicznym istnieje możliwość odwiedzenia głównego składu, obejrzenia produktu i jego zakupu.

Jaka jest najmniejsza ilość tkaniny, którą mogę kupić?

Najmniejsza ilość tkaniny, którą mogą Państwo kupić to 50cm. Od minimalnej ilości można zakupione tkaniny zwiększać o 10cm.

Złożyłem/łam zamówienie, gdzie skontroluje jego stan?

O stanie Państwa zamówienia informujemy za pośrednictwem e-mailu.

Mogę otrzymywać informacje e-mailem o nowościach, bez konieczności rejestrowania się?

Na stronach sklepu internetowego mogą Państwo wyrazić zgodę na doręczanie newsletterów, w którym zawarte są informacje o nowościach i najnowyszh trendach modowych. Rejestracja nie jest wymagana.

Mogę się z Państwem skontaktować, w celu uzyskania szczegółowych informacji o produkcie?

Na Państwa pytania związane z produktem chętnie odpowiemy poprzez nasz e-mail info@terrymoda.pl lub telefonicznie pod numerem +48 697797806 w godzinach 8-17.

Mogę u Państwa kupić kupon podarunkowy i gdzie go wykorzystam?

W naszym sklepie mogą Państwo kupić kupon podarunkowy o wartości 50 zł, 100 zł i 150 zł. Mogą je Państwo wykorzystać w ciągu roku.

Złożyłem/łam zamówienie, jak długo będzie ono realizowane i kiedy doręczone?

Zamówienie realizujemy najpóźniej do drugiego dnia od jego zamówienia. O jego stanie informujemy za pośrednictwem e-mailu. Przewoźnik dostarcza produkt do 2 dni roboczych.

Jakie są koszty dostawy?

Poczta Polska:
12 zł przedpłata na konto/GoPay
15 zł pobranie
 
Inpost kurier:
12 zł przedpłata na konto/GoPay
14 zł pobranie
 
Inpost paczkomaty:
9,99 zł przedpłata na konto/GoPay
 
Zamówienia powyżej 300 zł wysyłane są bezpłatnie.
 
 
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Zezwól na wszystkoNie zezwalaj na pliki cookie