ZASADY REKLAMACJI
Klient może dokonać zwotu nabytego towaru w ciągu 14 dni od dnia zakupu. Klient może zwrócic towar bez podania przyczyny. Za zwrócony towar Klient może zarządać wymiany na towar o tej samj wartości lub zwrot pieniędzy.
Ogólne warunki reklamacji:
- W przypadku dostawy zamówionych towarów za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy GLS i Inpost konieczne jest aby nabywca dokładnie sprawdził towar, w celu wykrycia wszelkich szkód powstałych na skutek transportu. Jeśli opakowanie będzie uszkodzone, kupujący nie jest zobowiązany do przyjęcia towaru i musí natychmiast powiadomić sprzedawcę. Późniejsze reklamacje spowodowane transportem nie będą rozpatrywane. Podpis klienta na karcie wysyłki lub transportu jest traktowany jako zgoda na otrzymania towaru, a klient potwierdza, że towary zostały przekazane w stanie nieuszkodzonym.
- W przypadku, gdy towar dostarczonych przez sklep internetowy, ma wady, można złożyć wniosek za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: objednavky@terrymoda.pl lub wysłać do siedziby firmy:
Themira s.r.o.
Nad Potokiem 62
57-350 Kudowa Zdrój
- W przypadku uzasadnionej reklamacji Klient jest zobowiazany do podania przyczyny zwrotu lub dokładnego opisu wady. W takim przypadku dokonamy zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej.
- Jeżeli Klient Chce zwrócić towar bez podania przyczyny sam pokrywa koszty przesyłki zwrotnej.
- Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną fakturą oraz informacją o nr konta na jakie należy przelać zwracane pieniądze lub innym towarze w zamian.
- Zwrot należnej kwoty równej cenie towaru nastąpi w ciągu 10 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwrotnej przelewem bankowym na na konto przekazane przez Klienta.
- Tkaniny zakupione na stronie naszego sklepu powinny zostać zdekatyzowane po odbiorze jakościowym towaru, w przeciwnym wypadku gwarancja z tytułu kurczliwości tkaniny nie będzie uwzgledniana.
Reklamacje nie będą uwzględnione jeżeli:
- Wada towaru była z powodu zużycia, niewłaściwego użytkowania (np. Nie stosowania się do instrukcji prania) lub przez złe przechowywanie.
- Reklamacja dotyczy wad za które została wynegocjowana niższa cena.
- Tkanina została juz skrojona.